اخبار اولیه از مرگ متهم فراری  در رومانی ،خبر مرگ غلامرضا منصوری متهم فراری در پرونده اکبر طبری از سوی معاون بین الملل قوه قضاییه، رییس پلیس بین الملل ناجا و سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان تایید شد.جمعه شب شبکه دو سیما ، درباره آخرین جزئیات مرگ غلامرضا منصوری ، متهم فراری پرونده …

دکتر علی باقری در گفتگو با خبر 30/20

جمعه شب شبکه دو سیما ، درباره آخرین جزئیات مرگ غلامرضا منصوری ، متهم فراری پرونده اکبر طبری در هتل محل اقامتش در رومانی، افزود: مطلع شدیم ایشهروند ایرانی که در رومانی تحت تعقیب اینترپل بود در هتل درگذشته است. وی گفت: در تماس‌هایی که تاکنون انجام شده است با طرف رومانیایی این مساله مطرح شد که احتمالا وی خودکشی کرده، اما با توجه به اینکه تحت تعقیب پلیس بین الملل بوده است باید محافظت می‌شد. معاون بین الملل و حقوق بشر قوه قضاییه در ادامه افزود: پرونده‌ای که این متهم درگیرش بود در حال حاضر در دادگاه در دست رسیدگی است و ابعاد پرونده روشن است و نبود این فرد خللی در رسیدگی پرونده ایجاد نمی‌کند. سردار هادی شیرزاد رئیس پلیس بین الملل ناجا نیز روزگذشته اظهارداشت: پیامی از اینترپل بخارست (کشور رومانی) دریافت کردیم مبنی بر اینکه برای فرد تحت تعقیب اعلان قرمز آقای “غلامرضا منصوری” یک حادثه غیرمترقبه رخ داده و وی خود را از پنجره هتل محل اقامتش در بخارست به پائین پرت کرده است. وی تصریح کرد: پلیس بخارست با تاکید بر خودکشی آقای منصوری، فوت وی را تائید کرده است.

به گزارش خبرگزاری ها، رئیس پلیس بین الملل ناجا خاطرنشان کرد: تحقیقات در این رابطه از سوی پلیس بین الملل جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد و اخبار تکمیلی آن متعاقبا اطلاع رسانی می شود. همچنین سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به پرسش خبرنگاران ضمن تایید خبر مربوط به مرگ قاضی منصوری، افزود: منتظر دریافت گزارش رسمی علت این حادثه هستیم و از مقامات رومانیایی درخواست داریم علت دقیق حادثه را رسما به ما اعلام نمایند.
موسوی خاطر نشان کرد: ایشان مدتی قبل به سفارت ایران مراجعه و درباره نحوه بازگشت خود به ایران رایزنی کرده بود و از آنجا که تحت تعقیب قوه قضاییهhttps://law.babafars.ir/ ایران از طریق پلیس بین الملل بود، توسط پلیس اینترپل رومانی دستگیر شد. بر این اساس ما از مقامات و پلیس رومانی می خواهیم به وظایف قانونی خود عمل کرده و در خصوص نحوه و علت دقیق این حادثه گزارش رسمی ارائه نمایند.

مرگ قاضی متهم فراری در رومانی ، مرگ قاضی متهم فراری در رومانی